Stadler FLIRT Adif
The Adif FLIRTs are dual-voltage (3 kV DC + 25 kV 50 Hz) and dual-power trains, so in addition to the three cars, they also have a Power Module, which in this case houses four 480 kW MTU engines. This is Stadler FLIRT, which will be used not to transport people, but to diagnose railway tracks. This is one of three trains ordered by Spain’s ADIF, the rail infrastructure management company.
Stadler FLIRT Adif jsou bimodální (a navíc) dvousystémové soupravy (3 kV DC + 25 kV 50 Hz) s dieselelektrickým pohonem, takže kromě tří klasických vozů mají v soupravě zařazen také modul, který v tomto případě ukrývá čtyři motory MTU o výkonu 480 kW. Souprava může přepínat mezi elektrickým a dieselelektrickým pohonem. Jedná se o Stadler FLIRT, který nebude sloužit k přepravě osob, ale k diagnostice železničních tratí. Tato souprava je první ze tří vlaků, které si objednala španělská společnost ADIF (správce železniční infrastruktury).