Po více jak půlroce se opět podíváme, jak pokročily stavební práce na rekonstrukci stanice Vsetín. V minulém roce se stavební práce odehrávaly především v navazujícím úseku Vsetín - Ústí u Vsetína, nyní se intenzivně pracuje ve vlastní železniční stanici, kde bylo sneseno celé kolejiště liché skupiny, včetně kolejí depa (pozn.: snímky lze kliknutím zvětšit). 
Osobní dopravu, kromě jednotek řady 460, zajišťují i klasické soupravy, což při vyloučení liché skupiny kolejí není příliš praktické kvůli nutnosti objíždění soupravy lokomotivou

Panťák řady 460 (EM488.0) na Vsetíně - denně již neuvěřitelných 46 let (22.3. 2023)

V 80 letech běžný obrázek, dvojice (tehdy) slovenských postrkových lokomotiv řady 121 (077+084) pravidelně zajížděly z Púchova na ranním rychlíku Dukla (ze SSSR) až na Vsetín. Samotné se pak vracely zpět do Púchova.

Objíždění soupravy před návratem osobního vlaku zpět do Přerova

V liché skupině kolejí se postupně připravují na montáž nové výhybky

Pohled na zhlaví, směr Horní Lideč

Na zhlaví zůstaly jen výhybky a koleje v sudé skupině kolejí

Lichá skupina kolejí je zcela snesena

Rekonstrukce propustku

Vlaky po dobu rekonstrukce vystřídala dočasně auta, někdy i trochu staršího data výroby

Montáž jednoho z jeřábů

Původní výpravní budova, která už desítky let spíše znepříjemňovala cestujícím život, půjde za několik měsíců k zemi

Rozsah stavby si vyžádal asistenci hned tří jeřábů

Dříve rozsáhlé kolejiště se dočasně smrsklo na tři koleje

na zhlaví směr Jablůnka (Val-Mez) je hned několik mostních objektů

Práce na přemostění náhonu

Náhrada za zrušený železniční přejezd - výstavba podchodu pro pěší

Práce na přemostění - potok Rokytenka

Konec stavby je v přímé za zhlavím v km 38,675

Přechod pro pěší - výhledově zrušen

Skelet nové odbavovací haly

Současná nevyhovující výpravní budova

Vsetín (22.3. 2023)

Pohled do dopravní kanceláře, vrchní část kolejiště na panelu je mimo provoz (sneseno)