754.048 již v novém kabátu
Dnes (14.6. 2021) se z opravy v České Třebové vracela do Trutnova lokomotiva 754.048, nikoliv však ve svém (ne)tradičním zelenošedém nátěru se žlutým pruhem na čele, ale v novém modrém kabátu. Její návrat do domovského depa byl trasován přes Letohrad, Týniště nad Orlicí a Hradec Králové. Z Letohradu se postavila do čela pravidelného Sp 1834 do Hradce Králové, dále pak pokračovala jako vlaková na R 931, přípřežní byla turnusově nasazená 754.021.
"Původní" nátěr se žlutým pruhem na čele obdržela lokomotiva před neuvěřitelnými 26 lety a to při opravě v České Třebové v roce 1995 (snímek z lakovny níže).
754.048 Česká Třebová (24.6. 1995)
Následují snímky dokumentují provoz z období let 2007 - 2020, kdy byla nasazována na rychlíky ve východních Čechách (seřazeno chronologicky dle data) :
754.048 Olešnice - Červený Kostelec (20.7. 2007)
754.048 Blešno (31.3. 2008)
754.048 Červený Kostelec (11.1. 2009)
754.048 Velké Svatoňovice - Suchovršice (17.10. 2010) - společně s 754.050
754.048 Červený Kostelec (25.5. 2011)
754.048 Červený Kostelec (17.5. 2013) - Sp 1787, společně s 854.205
754.048 Suchovršice (17.5. 2013) - Sp 1787, společně s 854.205
754.048 Suchovršice (19.10. 2013)
754.048 Červený Kostelec (19.10. 2013)
754.048 Lochenice (19.10. 2013)
V roce 2014 byl vzhled lokomotity pozměněn, místo původního pluhu z výroby byl osazen pro tuto řadu poněkud netradiční pluh šípovitý, ten byl při poslední opravě opět vyměněn za původní.
754.048 Rtyně - Červený Kostelec (12.10. 2018)
754.048 + 754.040 Malé Svatoňovice - Červený Kostelec (2.1. 2020 ) - R 924
Aktuální vzhled lokomotivy po opravě:
754.048 Lochenice (14.6. 2021) - R 931