Lokomotiva 151.014 již bez reklamy

Další z reklamních lokomotiv Českých drah přišla o svůj barevný kabát a obdržela po necelých devíti letech modrobílý stejnokroj Českých drah, podobně jako lokomotiva 151.001, o které jsem Vás informoval v jedné z předchozích aktualit. Na začátku roku 2006 obdrželo hned 6 lokomotiv v olomoucké lakovně celoplošnou reklamu Poštovní spořitelny, jednalo se o tři dvousystémové lokomotivy řady 362 (inv. čísla 119, 121, 166) a dvě lokomotivy řady 363 (086, 127) a jednu stejnosměrnou lokomotivu řady 151 (014). Právě zmiňovaná lokomotiva 151.014 vyjela v novém barevném nátěru s vlakem na trať dne 26.4. 2006, jak dokládá níže uvedený snímek. V modrém nátěru ji můžeme na čele souprav spatřit od 27.2. 2015. Následující fotografie dokumentují provoz za již zmiňované devítileté "barevné" období:

151.014 Valy u Přelouče (26.4. 2006) - první den provozu v novém nátěru

151.014 Opočínek (15.5. 2006)

151.014 Uhersko (24.9. 2006)

151.014 Lupěné (14.10. 2007)

151.014 Uhersko (5.6. 2008)

151.014 Hoštejn - Zábřeh na Moravě (31.10. 2009)

151.014 Klučov (24.1. 2010)

151.014 Lupěné (6.11. 2011)
A pokud bychom se podívali ještě více do minulosti, jeden snímek, kdy čtrnáctka vyjela z dílen v nátěru blížícímu se vzhledu po vyrobení. Tehdy se psal rok 2000 a lokomotivy této řady ještě přespávaly v depu Praha Masarykovo.

151.014 Praha Masarykovo nádraží (2.10. 2000)
Dnes již tedy lokomotivu mezi ostatními modrými stroji řady 151 na první pohled z dálky nepoznáme jako dřív. Nicméně od prvního nasazení do provozu po provedené opravě čtrnáctka bez problému "běhá" dle předepsaného oběhu:

151.014 Valy u Přelouče
Shodou náhod, jen pár minut před průjezdem čtrnáctky projela lokomotiva 362.121, která o svůj reklamní nátěr prozatím nepřišla.

362.121 Valy u Přelouče