Rekonstrukce ŽST Častolovice, 7.část
S blížícím se koncem roku se blíží i konec rekonstrukce železniční stanice Častolovice a Rychnov nad Kněžnou. Obě stanice jsou součástí stavby "Zvýšení kapacity trati Týniště nad Orlicí - Častolovice, Rekonstrukce žst. Častolovice". V současné době jsou základní práce na železničním svršku a spodku hotové, obdobně tak na nástupištích, vyjma drobných úprav, které nemají dopad na železniční provoz. Nyní finišují práce především v profesi zabezpěčovací zařízení. Následující snímky dokumentují stav z přelomu měsíce října/listopadu.

Celkový pohled, vlevo kolejiště vlečky Saint-Gobain, uprostřed vsakovací příkop (4.11. 2015)

Celkový pohled na nové kolejiště, vlevo nákladní kolej určená především pro autovlaky ze Solnice, ta je uprostřed rozdělena kolejovou spojkou na dvě koleje s délkami 330m

Motorové jednotky pro směr Rychnov nad Kněžnou (4.11. 2015)

Spojka rozdělující nákladní kolej (úplně vlevo) na dvě poloviny o stejných užitečných délkách (luž=330 m)

Opačný pohled směr Letohrad, Rychnov nad Kněžnou (4.11. 2015)

Optimální přestupní vazba (hrana-hrana) mezi spoji, zde od končího motoráku z RK do vlaku z Letohradu směr Týniště, Hradce Králové (31.10. 2015)

Přístup na poloostrovní nástupiště (31.10. 2015)

Poloostrovní nástupiště (31.10. 2015)

Celkový pohled na výpravní budovu (31.10. 2015)