Ve dnech 18. a 19. listopadu probíhaly zkušební jízdy mezi stanicemi Hradec Králové a Pardubice pro ověření způsobilosti trakčního vedení pro rychlost V=160 km/h a to mezistaničním úseku Stéblová - Opatovice nad Labem, který prošel celkovou modernizací a zdvoukolejněním. Měření sice probíhalo pouze ve zmíněném úseku, ale měřicí vůz, bylo potřeba vždy při měření zařadit na konec vlaku. Důvodem je to, aby nedocházelo při měření k ovlivnění trakčního vedení hnacím vozidlem.
Jedno takové "přeskládání" soupravy je zachyceno na níže uvedených snímcích ve stanici Hradec Králové. Jako vložená souprava posloužily nedávno zmodernizované vozy pro rychlost 160 km/h, které se od nového grafikonu vlakové dopravy plně zařadí do provozu.

380.004 po příjezdu z Pardubic do HK po první zkušební jízdě (19.11. 2015)

380.004 při odstupování od soupravy

Objíždění soupravy

Měřicí vůz odstavený při objíždění soupravy

Detail měřicího vozu trakčního vedení

Nové označení dopravce na vozech

Původní výrobní štítek společně s novým na jednom z vozů soupravy

Modernizací prošly i podvozky vozů

Odpočinek před další jízdou

380.004 připravená na další jízdu do Pardubic s odjezdem v 9:45