Stadler EC250 in Velim
Erste EC250/Giruno ist in Tschechien (Versuchsring Velim). Diese neue elektrische Einheiten ist ein 202 Meter langer 11-teiliger Gliederzug von Stadler Rail. Ab 2019 sollen die Züge für die Schweizerischen Bundesbahnen (SBB) durch den neuen NEAT-Gotthard-Basistunnel zum Einsatz kommen.
První elektrická jednotka EC250/Giruno je momentálně (od 15.7. 2017) v České republice (VÚŽ Velim), kde se podrobuje náročným testům (do ledna 2018). Tato souprava od firmy Stadler Rail se skládá z 11 vozů a je dlouhá 202 metrů. Nové vlaky budou provozovat Švýcarské spolkové dráhy (SBB) od roku 2019 mezi Curychem a Milánem přes nový Gotthardský tunel.
Stadler EC250 Velim (8.8.2017), Lok 740.420 + 501.001
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017) - V=200 km/h
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017)
Stadler EC250 Velim (8.8.2017) - V=200 km/h
Jednotka byla představena v roce 2016 na želeničním veletrhu InnoTrans v Berlíně:
Stadler EC250 (InnoTrans Berlin, 22.9. 2016)
Stadler EC250 (InnoTrans Berlin, 22.9. 2016)