Rekonstrukce ŽST Častolovice, 6.část
Po delší odmlce se opět podíváme jak pokročila rekonstrukce stanice Častolovice. Od poslední fotoreportáže, kdy byla položena nová kolej k zarážedlu u výpravní budovy ve směru od Rychnova nad Kněžnou, postoupily práce až na týnišťské zhlaví. Toto zhlaví je obloukové, tedy z transformovaných (ohnutých) výhybek uspořádaných tak, aby bylo dosaženo co nejdelších užitečných délek kolejí ve stanici. Současně probíhají dokončovací práce na poloostrovním nástupišti a práce na železničním spodku výhledové koleje podél tohoto nástupiště. Více na snímcích ze dne 11.8. 2015.
První výhybka ve směru od Týniště nad Orlicí
Týnišťské zhlaví se zapojením vlečky Orsilu (Saint-Gobain)
Do zhlaví se zapojí dopravní kolej pro nákladní dopravu (vpravo) a kolej od poloostrovního nástupiště
Dokončená kusá manipulační kolej podél rampy
Dokončovací hrubé práce na poloostrovním nástupišti
Úrovňový přístup na poloostrovní nástupiště od centrálního přechodu
Pohled na oblast u výpravní budovy
V období celozávodní dovolené ve Škodě Kvasiny probíhá na trati do Rychnova nad Kněžnou i rekonstukce zastávky Častolovice-zastávka a železničního přejezdu (související stavba). Přejezd bude dokončen na konci srpna, do té doby je silniční doprava vedena po objízdných trasách.
Právě probíhající práce na úpravách zastávky Častolovice-zastávka a železničním přejezdu na trati do Rychnova nad Kněžnou
Výstavba nové nástupištní hrany na zastávce z L prefabrikátů
Silniční doprava z Častolovic ve směru na Vamberk je vedena po objízdných trasách do konce srpna