Rekonstrukce ŽST Rychnov n/K., 9.část
Ve stanici je již kompletně položeno celé nové kolejiště, včetně kolejového rozvětvení. Dokončena jsou již obě nástupiště, probíhá montáž přejezdové konstrukce na solnickém zhlaví, dokončují se práce na nových osvětlovacích věžích, na teréních úpravách, odláždnění svahu nástupiště... Následovat budou dokončovací práce kolem kolejí, drážní stezky, obrubníky, výstrojení výhybek, situování návěstidel...
Jak práce postoupily po čtrnácti dnech od poslední fotoreportáže je patrné z následujících snímků, opět seřazených podle staničení tratě, tedy ve směru od Častolovic (2.5. 2015).
Pohled na dokončené kolejiště ve směru od častolovického obloukového zhlaví v převýšení
Alternativní příchod na vnější nástupiště od autobusových zastávek či centra města
Původně provozované Regionovy nahradil vůz německého dopravce pronajatý Českými drahami
Výpravní budova s poloostrovním nástupištěm a novým kolejištěm, které na poslední úpravy ještě čeká (drážní stezky)
Provozovaná kolej č.1 u vnějšího nástupiště, vlevo poloostrovní nástupiště s úrovňovým přístupem od výpravní budovy
Příchod na poloostrovní nástupiště od výpravní budovy
Dokončující práce na poloostrovním nástupišti (odláždění svahu)
Celkový pohled na nové kolejiště s nástupišti
Vlevo výhybka č.3 na solnickém zhlaví a dokončovaný celopryžový přejezd přes dvě dopravní koleje
Dokončovaný přejezd na solnickém zhlaví
Dokončovaný přejezd v koleji č.1, patrné jsou závěrné zídky podél kolejnic, ke kterým budou vloženy vnější celopryžové panely
Elektromontéry právě sklápěné osvětlení na solnickém zhlaví při konečné montáži
Jedna z nových osvětlovacích věží ve stanici