ŽZO Velim, 2.část
Elektrische Lokomotiven - Velim (Testcentrum - Tschechische Republik):
V první části, která se věnovala zkouškám elektrických a motorových jednotek na ŽZO u Velimi, se nyní v obrazové příloze podíváme na zkoušky elektrických lokomotiv. Jednotlivé snímky jsou seřazeny chronologicky od nejstarších po nejnovější.
1216.226 Velim (19.8. 2006) - v době, kdy se tato lokomotiva na síti SŽDC ještě nemohla prohánět, dnes ji běžně vídáme na vlacích RailJet, níže v přehledu je zachycena již v barvách ČR
Rekordmanka 1216.050 společně s 541.007 SJ (Slovinské železnice) -Velim (25.6. 2007)
Lokomotiva 124.601 patřící VÚŽ, běžně používaná pro testování vozů za účasti vozu měřícího, max. rychlost lokomotivy V=200 km/h (28.5. 2008) Velim
Předváděcí jízda RailJetu v době, kdy se o nákupu soupravy pouze jen uvažovalo - 1216.226 Velim (13.5. 2009)
Zkoušky slovenské mutace lokomotivy 380 ČD pod označením 381.002 ZSSK, které asistovala modrá 380.003 ČD Velim (26.4. 2012)
Jedna z mnoha zkušebních jízd škodováckých lokomotiv - 380.017 společně s 380.007 a 380.014, Velim (13.4. 2013)
380.013 Velim (10.8. 2013)
Lokomotivy 146.551 a 146.554 Traxx ve zbarvení pro IC vlaky DB - Velim (18.4. 2013)
Lokomotiva E4MSU.001 polského výrobce Newag Gliwice - Velim (11.8. 2013)
Lokomotivy Bombardier TRAXX 187.003, společně se 187.001 a 146.551 - Velim (14.8. 2013)
189.823 Velim (6.9. 2013) - společně s 189.822
Další z mnoha Taurusů, které už můžeme běžně vídat na síti SŽDC - 183.714 AWT, Velim (26.10. 2013) - v pozadí výstavba prodloužení haly VÚŽ
1877 Velim (29.3. 2014) - společně s 1861 a 193.902+901 a 170.020
Po úspěšných Taurusech firmy Siemens následovala výroba Vectronů, pro různé evropské dopravce , zde jsou zachyceny stroje 193.902, 193.822, 193.820, 170.020, 1861, 1877, 189.001 - Velim (10.5. 2014)
Několik škodováckých dvousystémové lokomotivy z osmdesátých let řady 363 jezdí u slovenského dopravce ZSSK Cargo - 363.103,104,142,138,106 a dvěma měřícími vozy, Velim (29.11. 2014)
Bombardier TRAXX 187.101 po příjezdu do žst. Velim (29.11. 2014) čeká na odjezd do VÚŽ
Zkouškám modernizovaného rychlíkového vozu asistovala bratislavská 350.003, zde při řízeném odpojení osobního vozu od soupravy - Velim (15.1. 2015)
193.823 Velim (16.4. 2015) - společně s 193.930 a 170.020+021+034
Jako zátěž slouží při testování lokomotivy další stroje, které jsou k dispozici - 193.823+193.930+193.822+170.020+170.034+170.021, Velim (6.7. 2015)
Testovací jízdy lokomotivy 103.301 Siemens určené pro Finské železnice (VR - Valtionrautatiet) - společně s 193.930 na malém zkušebním okruhu (27.2. 2016)